Hollolan perussuomalaisten kuntavaaliehdokkaita

TIEDOTE 6.8.2020

Julkaisuvapaa

Hollolan perussuomalaiset nimesi ensimmäiset 20 kuntavaaliehdokasta

Hollolan perussuomalaisten hallitus kokoontui keskiviikkona 5.8.2020. Asialistalla oli mm. ensimmäisten kuntavaaliehdokkaiden nimeäminen. Nimiä kertyi kaiken kaikkiaan 20, mitä voidaan pitää erinomaisena tuloksena ottaen huomioon sen, että ehdokaslistojen jättämiseen on aikaa vielä yli puoli vuotta.

Nimetyt henkilöt ovat eläkeläinen Kari Aaltonen, autonkuljettaja Teljo Intonen, taksinkuljettaja Marko Jokiranta, asentaja Timo Kurkela, lähihoitaja Arttu Kärki, geronomi Katja Kärki, opistoupseeri evp, yrittäjä Yrjö Lepola, sairaanhoitaja Aki Markkola, agrologi ja yrittäjä Ilpo Markkola, yrittäjä Marko Mikkola, ensihoitaja Petri Puttonen, LVI-putkiasentaja Seppo Rantanen, kansanedustaja Jari Ronkainen, klinikkaeläinhoitaja ja opettaja Pia Salo, taksinkuljettaja Tero Silkosuo, biologian ja maantiedon opettaja, FL Juhani Sirkiä, CNC-koneistaja ja autosähköasentaja Esa Torkkel, eläkeläinen Kari Vetri, myyjä Erkki Viljanen ja sairaanhoitaja Mira Viljanen.

Vaaliasiamies Jari Ronkainen näkee puolueen tilanteen Hollolassa loistavana ja uskoo, että ehdokasmäärä tulee vielä nousemaan: ”Viime vaaleissa ehdokkaita oli vain muutama enemmän kuin mitä meillä on nyt jo tässä vaiheessa.”

Vaalipäällikkö Marko Mikkolan mukaan koronavuosi on hidastanut ehdokkaiden hankintaa: ”Ehdokashankintaa ei olla tähän asti päästy tekemään kentällä koronavirustilanteen vuoksi. Työ on vasta alkamassa.”

Lopullinen ehdokasmäärä varmistuu ensi vuonna helmikuun lopussa.

Lisätietoja:

Marko Mikkola, Hollolan perussuomalaisten puheenjohtaja ja vaalipäällikkö, p: 0500 862 968

Jari Ronkainen, kansanedustaja ja vaaliasiamies, p: 050 5132240

Kirjoitettu 6.8.2020